7 Mayıs 2008 Çarşamba

super bir blogger teması

Blog siteleri blogger ve blogspot sayesinde çok yaygınlaşmaya başladı ve gerçekten içlerinde çok kaliteli bloglar oluşmaya başlandı. Fakat blogger hizmet kalitesi olarak çok iyi olmasına karşın görsel olarak zayıf şablonlar kullanmakta. Gördüğüm kadarıylada bir çok arkadaşımız blogger ın sunduğu klasik ve hiç görsel olmayan bu şablonları kullanmaya devam ediyor. içerik olarak çok profösyönel olmasına karşın görünüm olarak amatörce görünen bu bloglar bazen ziyaretciler tarafından anlaşılamamakta yada ciddiyete alınmamaktadır. Şablonunu 5 dakikalık bir çalışmayla değiştirip daha güzel ve kaliteli bir görünüme kavuşmanız çok kolay. Ben de uzun zamandır klasik şablonları kullandım ve şablonu değiştirmekten hep korktum bilgilerim silinir diye. ve sonunda cesaret ettim ve yabancı sitelerde bir çok şablon inceledim e bu şablonu çok beyendim. eminim ki sizde çok beyeneceksini. şablonu sizin için türkçeleştirdim ve linklerinizin eklemeniz gereken yerli işaretledim. kurulumu gerçekten çok basit. şimdi kısaca blogger da şablon nasıl yuklenir onu anlatacağım. 5 dakikada bloğunuz yep yeni bir görünüme kavuşacak. öncelikle bu dosyayı açın ve masa üstüne bunu kaydedin işte link: http://gencakim.com/gencakim.xml şimdide blogger hesabınıza giriş yapın. buradan yerleşimden- HTMLyi DÜZENLE ye tıklayın. karşınıza şöyle bi yazı çıkacak Sabit sürücünüzdeki bir dosyadan şablon yükleyin işte buradan göz at diyeceksiniz ve masa üstüne kaydettiğiniz şablonu bulup seçeceksiniz. seçtikten sonra yükle butonuna basın. sonra sizi uyaran şöyle bir yazı çıkacak "Widget’lar silinmek üzere" burada korkmayın ve aşağıdaki "onayla ve kaydet" butonuna basarak bloğunuzun yeni görünümünün tadını çıkarın. bloğunuz nasılmı görünecek işte böyle demosu http://bloggersablonu.blogspot.com yada http://toyota-corollailf.blogspot.com bu kadar basit şablonu kurmanız 2 dakikanızı aldı. şimdi 3 dakikanızı daha ayırıp linklerinii eklemeye geldi.. yerleşimden html kodlarını düzenleye girin ve ctrl-f tuşuna basarak kodların içinde baslik yazıp aratın. karşınıza gelen kodlarda linkiniz yazan yerlere istediğiniz linki girip başlık yazan yerede istediğiniz bir isim verin ve kaydedip bloğunuzun keyfini çıkartın. eski bloğunuzdan artık eser yok çok güel ve hoş görünümlü bir bloğa kavuşun.. tabiki eski şablonunuz her zaman cepte bunu unutmayın. kaybedecek hiç bir şeyiniz yok. istediğiniz zaman klasik şablonu yukle butonuna basarak eski haline döndürebiliyorsunuz. Bunuda söyliyeyimde içiniz rahat etsin...

2 yorum:

HADİYE dedi ki...

Seni dinledim ve temamı değiştirdim.
Sonuç berbat tüm linglerim kayboldu
Şimdi nasıl bulacağım????

izlebizi dedi ki...

en güzel sözler http://www.fullguzelsozler.net/ 'te ..